Nakon dva vikenda u Naučno-tehnološkom parku Novi Sad uspešno je završeno takmičenje Business Case Challenge 2024 koje je okupilo brojne mlade talente iz Srbije.
Događaj je organizovan u saradnji sa ESTIEM-om I i Departmanom za industrijsko inženjerstvo i menadžment na Fakultetu tehničkih nauka.
Zahvaljujući podršci 26 kompanija, takmičenje je bilo prilika za studente da pokažu svoje veštine u različitim disciplinama.
Finalni zadatak u disciplini „Elevator pitch“ dala je kompanija Aptiv, a pobedu je odneo tim 23, ekipa „Case Study Club“ sa Univerziteta u Novom Sadu, u sastavu Milan Kojić i Nikola Matić. Nagrada za prvo mesto bila je 100.000 RSD, Tapni kartice i rafting na Tari.
Kompanija Beorol predstavila je finalni izazov u disciplini „Case study“, gde je najbolji tim bio tim broj 8, sa Fakulteta za inženjerski menadžment iz Beograda, koji čine Kristina Plančak, Ana Matović i Ognjen Obradović. Oni su osvojili 150.000 RSD, Tapni kartice i takođe rafting na Tari.
Drugo mesto u disciplini „elevator pitch“ osvojili su Aleksandar Živanović i Anja Milošević, koji su nagrađeni putovanjem u Temišvar i Tapni stikerom. U istoj disciplini, treće mesto osvojili su Anđela Marić i Aleksandar Josimović, nagrađeni float terapijom i Tapni privezkom.
U disciplini „Case study“, drugo mesto zauzeli su Luka Milenković, Darko Medić i Danilo Kolundžić, takođe nagrađeni putovanjem u Temišvar i Tapni stikerom.
Treće mesto pripalo je timu koji čine Natalija Rosić, Sonja Petrovski, Sofija Spariosu i Petar Nikolić, koji su nagrađeni float terapijom i Tapni privezkom.
Zahvaljujemo se svim učesnicima, mentorima i kompanijama koje su omogućile da ovaj događaj postane mesto sticanja novih znanja, veština i profesionalnog razvoja mladih talenata.